top of page
JMI_7987edited.jpg

ספורט

בחוות הנוער הציוני פועל משנת 2000 מרכז למצויינות בספורט מהמובילים בארץ. במרכז פועלים מספר ענפים: שחייה, שחייה אומנותית, כדורגל, סייף וכדורסל בנות.
מטרות המרכז הולמות את מטרות החווה וביה"ס : חינוך למצויינות והישגיות, מימוש כישרונות ויכולת אישית של הנער/ה. במרכז ניתן לעשות בגרות בשחייה- 5 יח"ל כמקצוע מוגבר במסלול לימודים של הספורטאים. 

מטרות המרכז מתמקדות במתן אפשרות לספורטאי להתאמן באופן מקצועי עם צוות מאמנים מהמובילים בתחומם בארצינו תוך השקעה והגעה לרמת לימודים גבוהה במקביל לשמירה על בריאותו הפיזית והמנטלית.

ההישגים הגבוהים אליהם הגיעו ספורטאי המרכז מוכיחים כי זו הדרך הנכונה ביותר לשילוב בין לימודים למקצועיות בספורט.

 

במרכז שני מסלולים:

 

פנימיית יום: אימון הבוקר משולב בתכנית הלימודים של הספורטאים ומאפשר להם נגישות מהירה, אימונים ברמה גבוהה וסיוע נאות בלימודים. ספורטאים אלה זוכים לבקרה ולפיקוח של צוות מקצועי מהימן מהמובילים בארץ. עם סיום הלימודים יוצאים הילדים לביתם או לאימון בקבוצת הספורט אליה הם משתייכים.

 

פנימייה מלאה: החיים בפנימייה מאפשרים מעטפת מקצועית מיטבית לספורטאי הצעיר. שני אימונים ביום כמו גם אימון כושר משולבים בסדר יום הכולל לימודים ופעילות פנאי הנמצא בבקרה של הצוות הניהולי והמקצועי, כולל שעות שינה, פיקוח על מידת העומס הגופני, תזונה ורפואה. החניכים/ות אשר הגיעו לפנימיית הספורט הינם ספורטאים אשר אותרו ונמצא כי יש להם יכולת ורצון להגיע להישג ברמה לאומית ובינלאומית. בשנים האחרונות פנו למרכז והצטרפו לפנימייה ספורטאים ידועים בגיל הנוער ואף בוגרים. ספורטאים כמו השחיינית האולימפית ורד בורוכובסקי – אלופת אירופה לנוער, מור פליישמן- שיאנית ישראל במשחה החופשי, שחיינית השחייה האומנותית ויקה ירמולינסקיה ועוד רבים אשר בחרו להעתיק מקום מגוריהם כדי ליהנות מהתנאים בחוות הנוער.

בצוות המרכז: מאמנים מהשורה הראשונה (חלקם מאמנים לאומיים), רופאת ספורט, פיזיותרפיסטית, תזונאית, מדריכה ומנהלת המרכז.

bottom of page